На кой адрес се изпраща стоката обратно?

Пакетът трябва да бъде изпратен на долупосочения адрес.
Моля, не изпращайте пратка с наложен платеж или с куриерски услуги, такава пратка няма да може да бъде приета.
Куриерски разходи за изпращане на стока към нас се поема от клиент (ако не е изрично заявена рекламация на дефектна стока).
Моля, преди да изпратите пратка обратно към нас, попълнете онлайн формуляр за замяна/връщане/рекламация, тук: Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg)

Адрес за връщане на пратки:*
Дедолес ООД (s.r.o)
Логистичен център на Интерлогистика във Варна
Западна промишлена зона - Юг
Варна 9000, България

Предпочитаме да върнете пратка с куриерска фирма Интерлогистика.
Ако връщате стоката с друга куриерска фирма, за контакт можете да посочите един от тези тел номера на ЗПЗ-ЮГ Логистичен център на Интерлогистика - 052 607607 / 052 601286 / 052 632193  /  052 632194


* предоставеният адрес не е мястото, където се обработват рекламации, затова обработката на вашата заявка може да отнеме повече време. След обработката ще Ви уведомим незабавно по имейл.