Необходимо ли е да се приложи формуляр за размяна / връщане / рекламация на стоки в пратката със стоките, които ви изпращам?

Ако трябва да замените, върнете или заявите рекламация на закупените стоки, трябва да направите онлайн заявка на нашия уебсайт ТУК.
След като въведете номера на поръчката и имейл адреса на нашия уебсайт в раздела за Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg), ще следите отделните стъпки за това как да продължите при въвеждане на заявката си. Ако стоките ни изпращате обратно за замяна, системата ще генерира pdf файл, съдържащ обобщение на вашето заявление в една от стъпките. Този файл трябва да бъде разтпечатан и прикрепен към пакета. Ако нямате възможност да отпечатате този документ, просто прикрепете номер на поръчката към опаковката написан на лист.

Ако не сте го направили, моля, изпратете информацията, необходима за обработка на вашата заявление, по имейл на: zdravei@dedoles.bg или чрез формата за контакт: https://www.dedoles.bg/kontakti и нашия отдел за връзка с клиенти ще го препрати на отдел за рекламации.