РЕКЛАМАЦИЯ / ЗАМЯНА / ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Има ли възможност за замяна, връщане или рекламация на продукт?

Ако трябва да замените, върнете или подадете рекламация за продукт, можете да го направите онлайн [ТУК.](https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane)

Необходимо ли е да приложа формуляр за замяна/връщане на продукт или рекламационен лист към пратката с продукта, който изпращам обратно?

След въвеждане на имейл адреса и номера на поръчката на нашия уебсайт в секцията за замяна, връщане и рекламация, ще видите стъпките, които трябва да последвате, за да подадете заявката си. Ако изпращате продукт обратно, системата ще генерира PDF файл, който съдържа обобщение на вашето искане. Този файл трябва да бъде разпечатан и прикрепен към пратката. Ако нямате възможност да разпечатате този документ, просто приложете написания номер на поръчката към пратката.

Мога ли да заменя продукта с друг мотив?

Позволяваме само замяна на размера на продукта за друг размер. Продуктът може да бъде заменен само с друг размер на същия мотив.

Възможно ли е да върна парите чрез пощенски запис?

За съжаление, не, парите се връщат само чрез банков превод на сметка.

Ако върна продукт, покривате ли разходите за доставка на продукта обратно към вас?

В случай, че трябва да върнете, замените или подадете рекламация за продукт, можете да го направите чрез асистента за рекламации, който ще намерите [ТУК](https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane). След като въведете номера на поръчката и имейл адреса си, ще ви се покажат стъпките за извършване на заявката. При връщане на продукт чрез Packeta, не плащате за доставката обратно към нас, тази услуга е безплатна за вас. Ако изпратите продукта обратно чрез Български пощи, разходите за доставка се п...

Какви са условията за замяна или връщане на продукт?

Условието за приемане на замяна или връщане е, че продуктът трябва да бъде неизпран и неизползван, с оригиналните етикети. По хигиенни причини не приемаме обратно пробвана бельо (или бельо с нарушен/повреден хартиен обвивка) и разопаковани чорапи без оригиналните етикети. Ако имате допълнителни въпроси, моля, свържете се с[нашата клиентска поддръжка.](https://www.dedoles.bg/za-vruzka-s-nas)

Замяна/рекламация/връщане на продукт, който сте получили като подарък

Ако искате да подадете рекламация, да върнете или размените продукт, който сте получили като подарък, моля, информирайте лицето, което ви е подарило продукта. За да извършим необходимите стъпки, е необходимо да се свърже с нас лицето, което е направило поръчката.