РЕКЛАМАЦИЯ / ЗАМЯНА / ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Необходимо ли е да се приложи формуляр за размяна / връщане / рекламация на стоки в пратката със стоките, които ви изпращам?

Ако трябва да замените, върнете или заявите рекламация на закупените стоки, трябва да направите онлайн заявка на нашия уебсайт ТУК (https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane). След като въведете номера на поръчката и имейл адреса на нашия уебсайт в раздела за Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane), ще следите отделните стъпки за това как да продължите при въвеждане на заявката си. Ако стоките ни изпращате обратно за замяна, системата ще генерира...

Има ли възможност да рекламация / връщане / замяна на стоките?

Ако поръчате стока и тя не ви пасва, можете да я замените или да я върнете в рамките на 100 дни без да посочвате причина. За да заявите замяна или връщане трябва да направите онлайн заявка на нашия уебсайт ТУК (https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane). След като въведете номера на поръчката и имейл адреса на нашия уебсайт в раздела за Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane), ще следите отделните стъпки за това как да продължите при въвеждане ...

Колко време отнема замяна на стока или възстановяване на сумата след връщане на стоката?

Тъй като заявки за замяна и връщане се разглеждат и обработват в нашия централен офис, който се намира извън България, нужно е повече време за да сртигне вашата пратка там и да се обработи. Срокът за замяна/връщане/рекламация е до 30 дни от дата на получаване на стоката при нас. Сумата за върната стока се възстановява в срок от 14 дни след обработване на заявката на върната пратка. Благодарим ви за търпението. Моля, свържете се с нас чрез контактен формуляр ако имате въпроси за обработка на ва...

На кой адрес се изпраща стоката обратно?

Пакетът трябва да бъде изпратен на долупосочения адрес. Моля, не изпращайте пратка с наложен платеж или с куриерски услуги, такава пратка няма да може да бъде приета. Куриерски разходи за изпращане на стока към нас се поема от клиента (ако не е изрично заявена рекламация на дефектна стока). Моля, преди да изпратите пратка обратно към нас, попълнете онлайн формуляр за замяна/връщане/рекламация, тук: Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/zamyana-i-vrushtane) Адрес ...

Какви са другите условия за приемане на рекламация?

Условието за приемане на рекламация е стоките да не са прани и носени, да са с оригинална опаковка и да имат етикет, а в случай на изгубена пратка - бележка за изпращане на пратка до нашия адрес. Поради хигиенни условия не приемаме обратно носено или изпробвано бельо (или бельото със скъсан/повреден етикет), носени чорапи и разопаковани чорапи без оригинални етикети За да заявите рекламация трябва да попълните нашата онлайн форма тук: Размяна, връщане и оплакване| (dedoles.bg) (https://www.dedo...

Кой плаща куриерски разходи за изпращането на стоките до вас?

В случай, че връщате стоката обратно към нас, куриерските разходи са за сметка на клиента, за това ви молим, не изпращайте пратки с наложен платеж или с куриерски разходи, защото такива пратки няма да бъдат приети.

Мога ли да заменя продукт си с друг мотив или модел?

Замяна е разрешена само бройка за бройка или с друг размер или мотив, могат да се заменят само продукти от една категория. Замяна за продукти от друга категория (например бански вместо бельо) не са възможни. В такъв случай трябва да посочите връщане на стока, вместо замяна.

Ако пратката ми се изгуби по време на транспорт или не бъде доставена?

Няма проблем, всичко, което трябва да направите е да ни изпратите бележка за изпращате на пратката и информация какво решение на рекламация сте поискали и ние ще обработим рекламацията. Затова, моля, запазете бележката за изпращането на пратката за подобни случаи, в противен случай няма да можем да обработим вашата рекламация.