Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
Как ще разбера дали правилно изпратих поръчка?
Úvod
>
ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКА
>
Как ще разбера дали правилно изпратих поръчка?
След изпращане на поръчката ще ви изпратим имейл с потвърждение, в който ще намерите номер на вашата поръчка. Можете да следите движение на вашата пратка на страницата за проследяване на куриерската услуга.
Aktualizovaný:
Sep 25, 2020
Iné Články
Колко време отнема доставка на поръчка?
Как мога да платя поръчка?
Колко струва доставка?
Защо връзката за следене на пратка (тракинг) не е активна?
Според вашите условия не трябва да плащам доставка (стойност на поръчката по-висока от 80 лв / приложен код за отстъпка), но все пак ми се начислява такса за наложен платеж. Защо?
Мога ли да променя датата или адреса на доставка ако поръчката е изпратена?
Възможно ли е да бъде доставена пратка до офис на куриерска фирма?
Има ли опция за експресна доставка, като днес поръчвам и утре или в други ден пратката да е при мен?