ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКА

Колко време отнема доставка на поръчка?

Доставката зависи от стоките, които сте избрали при поръчка и дали са налични в склад или не. :) Ако продуктът не е на склад, срокът за доставка може да бъде удължен. Ако стоките са налични, те се изпращат веднага след като поръчката е обработена и приготвена в склад. Доставка на наши пратки от нашия централен склад, който се намира извън България е няколко дни. Дата на очаквана доставка е посочена до всеки продукт, след като изберете размер на продукта. За точен ден и час на доставка ще ви инфо...

Как ще разбера дали правилно изпратих поръчка?

След изпращане на поръчката ще ви изпратим имейл с потвърждение, в който ще намерите номер на вашата поръчка. Можете да следите движение на вашата пратка на страницата за проследяване на куриерската услуга.

Какви методи за доставка предоставяте?

Пратките доставяме с куриерска фирма Интерлогистика и куриерска фирма Спиди. :) Нашите пратки се изпращат само до адрес, но клиент при желанието си да му бъде доставена пратка до офис, може да заяви така директно в куриерска фирма. Куриерска фирма избирате по време на поръчка. Повече за доставка можете да намерите на този линк: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Как мога да платя поръчка?

Поръчката може да бъде заплатена предварително - онлайн плащане с карта или с наложен платеж при доставка. Повече можете да видите тук: Начини на плащане| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/nachini-na-plashtane) Начин на плащане избирате във втората стъпка в Кошницата. Онлайн плащане с карта: след създаване на поръчката ще бъдете пренасочен/а към платформа за плащане, където можете да платите. Това е най-бързият и ефективен начин на плащане. Моля, не затваряйте прозореца на нашата страница с...

Колко струва доставка?

Актуален ценоразпис на такси за доставка ще намерите на този линк: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Защо връзката за следене на пратка (тракинг) не е активна?

Ако сте получили имейл, че пратката ви е изпратена, но връзката не работи все още, това означава, че пратката ви пътува към вас. Връзката за следене на пратка (тракинг линк) се активира, когато пратка стигне в България и се сканира в депо на куриерска фирма Интерлогистика. Това отнема 1-2 работни дни, но понякога може да се забави (около празници или други непредвидени обстоятелства). За точна дата на доставка ще имате информация от куриерска фирма един ден преди доставка на пратката. Ако връ...

Според вашите условия не трябва да плащам доставка (стойност на поръчката по-висока от 80 лв / приложен код за отстъпка), но все пак ми се начислява такса за наложен платеж. Защо?

Такса наложен платеж е таксата за избрания от вас начин на плащане и не е част от куриерските такси, както о допълнитените такси (сигурна доставка, екологична опаковка и др.).

Мога ли да променя датата или адреса на доставка ако поръчката е изпратена?

Да, след изпращане на пратката, ще ви изпратим имейл с линк към куриерската фирма, с която можете да се свържете и да промените датата и адреса на доставка. Промяна на адрес може да подлежи на таксувана от куриерска фирма, информирайте се в куриерска фирма, която сте избрали да ви достави пратката. Повече за доставка можете да намерите на този линк: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Възможно ли е да бъде доставена пратка до офис на куриерска фирма?

Не, нашите пратки се изпращат от нашия централен склад в Словакия и пътуват от там директно до ваш адрес с куриерска фирма Интерлогистика и куриерска фирма Спиди. Допълнилтено с куриерска фирма можете да уточните ако искате да получите пратка в техен офис. Повече за доставка можете да намерите тук: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka) Контакти на куриерски фирми ще намерите на техните сайтове: Интерлогистика https://www.interlogistica.bg/bg/ Спиди: htt...

Има ли опция за експресна доставка, като днес поръчвам и утре или в други ден пратката да е при мен?

Не, за съжаление, ние не предлагаме тази опция, тъй като нашия централен склад се намира извън България и нужно е няколко дни за доставка. Моля, придържайте се към очаквана дата на доставка посочена на нашия сайт до всеки продукт там, където избирате размера.