ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКА

Колко време отнема доставка на поръчка?

Доставката на пратките ни от централния ни склад, който се намира извън България, е няколко дни. Куриерска фирма ще ви информира за точния ден на доставката. Информацията за доставката е посочена на нашия уебсайт до продукта. Стоките обикновено се изпращат в рамките на 1-2 работни дни. След това стоките ще бъдат взети от куриер, който ще информира клиента за точната дата на доставка. За повече информация относно доставката, моля, вижте тук: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg...

Как ще разбера дали правилно изпратих поръчка?

След изпращане на поръчката ще ви изпратим имейл с потвърждение, в който ще намерите номер на вашата поръчка. Можете да следите движение на вашата пратка на страницата за проследяване на куриерската услуга.

Как мога да платя поръчка?

Поръчката може да бъде заплатена предварително - онлайн плащане с карта . Повече можете да видите тук: Начини на плащане| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/nachini-na-plashtane) Начин на плащане избирате във втората стъпка в Кошницата. Онлайн плащане с карта: след създаване на поръчката ще бъдете пренасочен/а към платформа за плащане, където можете да платите. Това е най-бързият и ефективен начин на плащане. Моля, не затваряйте прозореца на нашата страница с вашата поръчката, защото пренасо...

Колко струва доставка?

Актуален ценоразпис на такси за доставка ще намерите на този линк: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Защо връзката за следене на пратка (тракинг) не е активна?

Ако сте получили имейл, че пратката ви е изпратена, но връзката не работи все още, това означава, че пратката ви пътува към вас. Връзката за следене на пратка (тракинг линк) се активира, когато пратка стигне в България и се сканира в депо на куриерска фирма Спиди. Тракинг на Спиди.​​​​​​: Това отнема 1-2 работни дни, но понякога може да се забави (около празници или други непредвидени обстоятелства). За точна дата на доставка ще имате информация от куриерска фирма един ден преди доставка на пр...

Според вашите условия не трябва да плащам доставка (стойност на поръчката по-висока от 80 лв / приложен код за отстъпка), но все пак ми се начислява такса за наложен платеж. Защо?

Такса наложен платеж е таксата за избрания от вас начин на плащане и не е част от куриерските такси, както о допълнитените такси (сигурна доставка, екологична опаковка и др.).

Мога ли да променя датата или адреса на доставка ако поръчката е изпратена?

Да, след изпращане на пратката, ще ви изпратим имейл с линк към куриерската фирма, с която можете да се свържете и да промените датата и адреса на доставка. Промяна на адрес може да подлежи на таксувана от куриерска фирма, информирайте се в куриерска фирма, която сте избрали да ви достави пратката. Повече за доставка можете да намерите на този линк: Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Възможно ли е да бъде доставена пратка до офис на куриерска фирма?

Hашите пратки се изпращат от нашия централен склад в Словакия и пътуват от там директно до ваш адрес с куриерска фирма куриерска фирма Спиди. Нашите пратки нямат възможност за преглед и тест. Повече за доставка можете да намерите тук: Опции за доставка| Опции за доставка| (dedoles.bg) (https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka) Спиди: https://speedy.bg/bg/

Има ли опция за експресна доставка, като днес поръчвам и утре или в други ден пратката да е при мен?

Не, за съжаление, ние не предлагаме тази опция, тъй като нашия централен склад се намира извън България и нужно е няколко дни за доставка.