ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКА

Как да разбера дали поръчката ми е изпратена?

След изпращането на поръчката ще получите информационен имейл, в който ще намерите линк за проследяване на движението на вашата пратка. Първото движение на пратката обикновено е видимо до 24 часа след приемането й в първия склад на куриерската компания.

Какви методи на доставка предлагате?

Пратките се доставят чрез различни куриерски компании. Повече информация за доставката можете да намерите на[този линк](https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Колко време отнема доставката?

Поръчките изпращаме в рамките на 1-2 работни дни. След това пратката се предава на куриера. Стандартното време за доставка е посочено директно при избора на начин на доставка. Времето за доставка може да варира в зависимост от избрания метод на доставка. Доставката до България обикновено отнема около 5 работни дни.

Как мога да платя за поръчката си?

Актуалните възможности за плащане на поръчката можете да намерите [ТУК.](https://www.dedoles.bg/nachini-na-plashtane)

Какво се случва, ако не съм посочил/а променливия символ при плащане?

Присвояването на плащането, извършено чрез банков превод, обикновено отнема два работни дни. Ако не получите имейл за успешно извършено плащане в рамките на два работни дни, това означава, че плащането не е било автоматично присвоено. В такъв случай, моля, изпратете ни потвърждение за извършеното плащане. Ние ще го открием и след това ще го свържем с поръчката.

Колко струва доставката?

Актуалният ценови списък за доставка можете да намерите на[този линк.](https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Защо нямам безплатна доставка, въпреки че отговарям на минималната стойност на покупката за безплатна доставка?

Безплатната доставка при изпълнение на минималната стойност на покупката важи само за избрани видове доставка, както е посочено и в кошницата. Подробна информация и актуален ценови списък за доставката можете да намерите на [този линк.](https://www.dedoles.bg/optsii-za-dostavka)

Мога ли да променя датата или адреса на доставка, ако пакетът вече е изпратен?

Адресът на доставка може да бъде променен, ако поръчката все още не е преминала към експедиция и не е в процес на опаковане. Моля, свържете се с [нашия клиентски сервиз](https://www.dedoles.bg/za-vruzka-s-nas) за такава заявка. След потвърждаване на поръчката не е възможно да се променя датата на доставка. Ако вашата поръчка вече е изпратена, можете да договорите промяна на адреса или датата на доставка директно с избрания куриер, ако това е възможно.