Защо не мога да продължа с поръчката или да я завърша?

Ако кликнете върху бутона "Продължи с поръчката си" в пазарската си кошница, трябва да видите страница с избор на начин на доставка и начин на плащане. Ако това не се случи, възможно е някой от продуктите във вашата кошница междувременно е бил продаден. Затова проверете съдържанието на кошницата. След премахване на неналичния продукт следващите стъпки от процеса на поръчката трябва да бъдат безпроблемни.

Ако кликнете върху бутона „Поръчка и плащане“ в последната стъпка от процеса на поръчката и страницата не реагира (т.е. не виждате информация за успешното създаване на поръчката), причините могат да бъдат следните:
1. Не е отбелязано задължителното поле „Запознат/а съм с общи условия и с условията за обработка на лични данни.*“ 
2. Системата показва, че има грешка някъде в данните за фактуриране или доставка.
3. Някои от продуктите в кошницата са били междувременно продадени и ще трябва да бъдат премахнати от кошницата.

Ако не можете да завършите поръчката дори след като сте изпълнили всички тези условия, моля, свържете се с нашия отдел за връзка с клиенти https://www.dedoles.bg/kontakti. Ще се радваме да ви помогнем. :)