Защо не мога да продължа с поръчката или да я завърша?

Когато кликнете върху бутона „Към доставка и плащане“ в кошницата, трябва да се появи страница за избор на метод на доставка и плащане. Ако това не се случи, възможно е някой от продуктите в кошницата да е изчерпан. Препоръчваме да проверите съдържанието на кошницата. След премахване на недостъпния продукт, следващите стъпки на процеса на поръчка трябва да се заредят без проблем.

Ако в последната стъпка на процеса на поръчка натиснете бутона „Задължително поръчай“ и страницата не реагира (т.е. не се показва информация за успешно създадената поръчка), причините може да са следните:

  1. Не сте отметнали задължителното поле „Потвърждавам, че изцяло се съгласявам с Търговските условия и че съм се запознал с Информацията за събиране и обработване на лични данни, включително обработването за маркетингови цели, на което мога да възразя*“.
  2. Системата показва грешка при някои от фактуриращите или доставящи данни и трябва да ги коригирате или допълните.
  3. Някой от продуктите в кошницата е изчерпан и трябва да бъде премахнат от нея.

Ако не можете да завършите поръчката, въпреки че сте изпълнили всички условия, моля, свържете се с нашата клиентска поддръжка.

Ще се радваме да ви помогнем 🙂