РЕГИСТРАЦИЯ И ПРОЦЕС НА ПОРЪЧКА

Как да поръчам на нашия уебсайт?

Просто изберете конкретния продукт, който ви интересува. Когато отидете на продукта, можете директно да го добавите в кошницата в желанния размер или да го разгледате за повече подробности, като описание и допълнителни снимки, които ще ви помогнат да изберете правилния размер за поръчка. Моля, изберете отдясно на изображението на продукта размера, който искате да поръчате. За всеки размер се показва предвижданата дата за предаване на продукта на куриера. Ако този дата е подходяща за вас, просто...

Може ли при вас да се направи поръчка по телефон?

Съжаляваме, но не приемаме поръчки по телефон, тъй като е необходимо да потвърдите Вашата поръчка и лични данни в последната стъпка на процеса на поръчка. Така избягваме евентуални недоразумения 🙂

Защо не мога да продължа с поръчката или да я завърша?

Когато кликнете върху бутона „Към доставка и плащане“ в кошницата, трябва да се появи страница за избор на метод на доставка и плащане. Ако това не се случи, възможно е някой от продуктите в кошницата да е изчерпан. Препоръчваме да проверите съдържанието на кошницата. След премахване на недостъпния продукт, следващите стъпки на процеса на поръчка трябва да се заредят без проблем. Ако в последната стъпка на процеса на поръчка натиснете бутона „Задължително поръчай“ и страницата не реагира (т.е. ...

Защо не мога да добавя продукти в кошницата или да създам поръчка?

Ако желаните от вас продукти са налични в нашия интернет магазин, но не успявате да ги добавите в кошницата или да създадете поръчка, проблемът може да бъде свързан с използвания интернет браузър или устройство. Препоръчваме да опитате да отворите нашия сайт чрез друго устройство или браузър (например, Google Chrome обикновено работи добре). Ако и това не помогне, друга възможност е да отворите нашия сайт в режим "Инкогнито" (приватен прозорец), което би трябвало да разреши проблемите без допъл...

Как да разберем дали моята поръчка е регистрирана?

След създаване на поръчката ще получите потвърдителен имейл за приемане на поръчката. Потвърдителният имейл може да бъде класифициран като СПАМ или РЕКЛАМА, затова препоръчваме да проверите и тези папки. Условие за правилно завършена поръчка е потвърждението за запознаване с търговските условия и последващо натискане на бутона „Задължително поръчай“ в долната част на последната стъпка от процеса на поръчка.

Какво ако не искам да поставя документ за плащане в пакета?

Тъй като се стремим да подхождаме отговорно към околната среда, не поставяме никакви документи в пакета. Всички документи се изпращат на клиента изключително в електронен формат на имейл адреса, който е посочен при създаването на поръчката.

Как да се регистрирам на вашия сайт?

Можете да се регистрирате или влезете в акаунта си, като кликнете върху иконката на човечето в горния десен ъгъл или директно ТУК. След пренасочване, просто въведете своите данни и потвърдете регистрацията. Ще изпратим потвърдителен имейл на вашия имейл адрес с информация за потребителското ви име и парола. След като влезете, ще можете да промените паролата си в секцията „Промяна на данни“. Ако имейлът пристигне в папката СПАМ, препоръчваме ви да преместите всички наши съобщения в основната вхо...

Защо не получавам имейли от вас?

В някои случаи нашите имейли могат да бъдат класифицирани като нежелана поща във вашата имейл кутия, т.е. да попаднат в папки като СПАМ или РЕКЛАМИ. Моля, проверете тези папки. Ако намерите нашите имейли в тези папки (СПАМ, РЕКЛАМИ и т.н.), препоръчваме ви да преместите всички наши съобщения в основната входяща поща. Ако не откриете нашите имейли дори в нежеланата поща, моля, [свържете се с нашата поддръжка.](https://www.dedoles.bg/za-vruzka-s-nas)

Защо не мога да вляза в своя акаунт?

Опитайте се да се уверите, че сте въвели правилното потребителско име и парола. Ако все още не можете да влезете, моля, свържете се с нашия клиентски сервиз чрез контактната форма. Нашите служители ще променят паролата ви, след което ще можете да използвате акаунта си без ограничения 🙂

Как да променя паролата си за вход в акаунта?

След като влезете в акаунта си, кликнете върху лентата „Промяна на данни“, преминете към секцията „Промяна на парола“, въведете новата парола, която сте избрали, потвърдете я и запазете промените.

Къде мога да проверя състоянието на моята поръчка?

След като влезете в акаунта си, кликнете върху лентата „Моите поръчки“, където ще намерите всички поръчки, които сте направили при нас, както и подробна информация за тях.

Как да приложа отстъпков купон?

Купонът трябва да бъде приложен в първата стъпка на процеса на поръчка в кошницата, като въведете съответния код в полето „Код за отстъпка/Подаръчен ваучер“ и потвърдите с бутона „Приложи“. Кодът трябва да бъде въведен в същия формат, в който сте го получили, т.е. с главни букви и без интервали. Ако правите поръчка през мобилен телефон, трябва да скролирате до края на обобщението в кошницата, където ще намерите това поле.

Защо не успях да приложа купона?

Моля, уверете се, че сте въвели кода в същия формат, в който сте го получили от нас (т.е. с главни букви и без интервали), и че сте потвърдили приложението му с бутона „Приложи“. Също така, моля, проверете дали купонът все още е валиден и дали може да се използва за продуктите, които поръчвате. В една поръчка може да се използва само един отстъпков купон – различните купони не могат да се комбинират.

Кога ще бъде изпратена моята поръчка?

Информация за изпращането на стоката е видима на нашия уебсайт директно при продукта. Стоката обикновено се изпраща в рамките на 1-2 работни дни. След това стоката се предава на куриера, който информира клиента за точната дата на доставка. Доставката до България обикновено отнема около 5 работни дни.

Как да се отпиша от бюлетина (новини, изпращани по имейл)?

За да се отпишете от бюлетина, кликнете върху линка за отписване, който се намира в долната част на всеки бюлетин – „Твърде много имейли? Отпишете се или променете настройките“.