РЕГИСТРАЦИЯ И ПОРЪЧКА

Как да поръчам от вашия уебсайт?

Трябва само да изберете категория на продукти в главното меню, от която искате да избирате. След пренасочване към избраната категория можете да изберете конкретен мотив, който ви интересува като просто кликнете върху изображението на продукта. Моля, изберете размера, който искате да поръчате отдясно на изображението на продукта. За всеки размер е посочена очаквана дата на доставка. Ако тази дата е подходяща за вас, просто кликнете върху бутона "Добави в кошницата". В горния десен ъгъл щ...

Защо не мога да добавя продукти в кошницата или да създам поръчка?

Ако продуктите, които вие желаете са налични в нашия онлайн магазин но не можете да ги добавите в кошницата или не можете да направите поръчка, използваният интернет браузър или устройство също може да са причина за това. Затова препоръчваме да опитате да отворите нашия уебсайт чрез друго устройство или друг браузър (например Google Chrome обикновено реагира добре). Ако никое от предложените решения не проработи, друга опция е да отворите нашия сайт в "инкогнито" прозорец, благодарение на който...

Защо не получавам имейли от вас?

В някои случаи нашите имейли могат да попаднат във вашата електронна поща в нежелана електронна поща, т.е. в папки като СПАМ или РЕКЛАМА. Моля, проверете ги. Ако намерите нашите имейли в споменатите папки (СПАМ, РЕКЛАМА и др.), Препоръчваме ви да преместите ръчно всички наши съобщения в основната входяща поща. Ако не намерите нашите имейли в папка СПАМ, моля, свържете се с нашия отдел за връзка с клиенти: https://www.dedoles.bg/kontakti

Защо не мога да продължа с поръчката или да я завърша?

Ако кликнете върху бутона "Продължи с поръчката си" в пазарската си кошница, трябва да видите страница с избор на начин на доставка и начин на плащане. Ако това не се случи, възможно е някой от продуктите във вашата кошница междувременно е бил продаден. Затова проверете съдържанието на кошницата. След премахване на неналичния продукт следващите стъпки от процеса на поръчката трябва да бъдат безпроблемни. Ако кликнете върху бутона „Поръчка и плащане“ в последната стъпка от процеса на поръчката и...

Как да разбера дали поръчката ми е обработена?

След като създадете вашата поръчка, трябва да получите имейл с потвърждение, че сме приели вашата поръчка. Този имейл често попада в папка SPAM във вашата електронна поща, затова препоръчваме да проверите и тази папка. Условието за правилно изпълнена поръчка е да кликнете върху бутона „Поръчка и плащане“ в долния десен ъгъл в стъпка 4 от процеса на поръчка в кошницата.

Ако искам да изпратите поръчка без касова бележка / фактура в пратката?

Ако не искате да има касова бележка в пратката, трябва да маркирате тази опция в последната стъпка от поръчката.

Как да се регистрирам на вашия сайт?

В горния десен ъгъл до кошницата ще намерите линк към страницата за регистрация, след пренасочване, моля, просто въведете данните си по-долу и потвърдете регистрацията. На вашия имейл адрес ще бъде изпратен имейл за потвърждение с автоматично генерирана парола. След като влезете можете да промените тази парола в настройки на акаунта. Ако този имейл пристигне в папката СПАМ, препоръчваме ви да преместите ръчно всички наши съобщения в основната пощенска кутия.

Защо не мога да вляза в акаунта си?

Моля, уверете се, че сте въвели правилна парола и име за вход. Ако отново не можете да влезете, моля, свържете се с нашия отдел за връзка с клиенти чрез нашия формуляр за контакти тук: https://www.dedoles.bg/kontakti. Нашия персонал ще промени вашата парола и след това вие ще можете да използвате акаунта си без ограничения. :)

Къде мога да проверя състоянието на поръчката ми?

След като влезете, моля, кликнете върху връзката "Моите поръчки" вляво, където ще намерите всичките направени поръчки от вас.

Как да променя паролата за вход в акаунта си?

След като влезете, моля, кликнете върху "Промяна на данни" и по-долу на страницата можете да видите част "Промяна на паролата", където да промените парола по ваш избор, която трябва да потвърдите и да запазите промените.

Къде мога да намеря допълнителни кодове за отстъпки за сайта ви?

Можете да ги намерите на нашия сайт тук: www.dedoles.bg/kodove-i-vauceri-na-dedoles (https://www.dedoles.bg/kodove-i-vauceri-na-dedoles)

Как да приложа код за отстъпка?

Кодът трябва да бъде приложен в първата стъпка от процеса на поръчка в кошницата, като кликнете върху "Код за отстъпка", където ще ви се покаже полето за попълване на кода и потвърдите с бутона "Запази". Кодовете трябва да бъдат въведени в това поле под същата форма, в която сте я получили, с главни букви и без интервали. Можете да използвате само 1 код за отстъпка на една поръчка.

Как да намеря очаквана дата на доставка?

Нашите клиенти са информирани за датата на доставка преди да са направили поръчка - след като кликнете върху продукт и избирате размер, който искате ще намерите тази дата точно до отделните размери вдясно от снимката. Очакваната дата на доставка е посочена и в кошницата по време на целия процес на поръчка, както и в имейл с потвърждение на поръчката.

Защо не успях да приложа кода?

Моля, уверете се, че сте го въвели под същата форма, в която сте го получили от нас (т.е. с главни букви и без интервали) и че сте потвърдили приложението му с бутона „Запази“. Също така се уверете, че кодът е приложим за поръчаните от вас продукти (повечето от нашите кодове не могат да се прилагат за стоки, които вече са с намаление) или че някои отстъпки и кодове не могат да се комбинират с други кодове или отстъпки.

Как да намеря продукти налични на склад?

Ако искате да филтрирате на сайта ни продуктите, които са налични на склад, необходимо да използвате филтър по-горе от избраната от Вас категория продукти. Моля, изберете наличността на склад и изберете размер, след това ще видите само мотиви, които са налични в склад.

Кога ще има на склад стока, която в момента не е налична?

Когато продуктът не е наличен, можете да се запишете за следене на наличност до липсващия размер на продукта и да получите имейл, когато е отново в наличност. Направете така като кликнете върху въпросния размер, до който пише "Следене на наличност". След тази стъпка ще ви се появи изскачащ прозорец, в който трябва да въведете имейл адрес, на който искате да получите известие, когато продуктът бъде наличен. След въвеждането на имейла натиснете "Изпрати".

Как мога да прекратя абонамента ми за бюлетин (новини, изпращани по имейл)?

Можете лесно да се отпишете от бюлетина, като да зададете предпочитания за бюлетин в акаунта ви в част "Промяна на данни" по-долу, където ще намерите „Настройки на бюлетина". Можете също така да премахнете абонамента си за бюлетин, като кликнете ТУК или в долна част на всеки бюлетин чрез бутона "Отписване от бюлетин“.