РЕКЛАМАЦИЯ / ЗАМЯНА / ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Необходимо ли е да се приложи формуляр за размяна / връщане / рекламация на стоки в пратката със стоките, които ви изпращам?

Ако трябва да замените, върнете или заявите рекламация на закупените стоки, моля, сложете попълнения формуляр директно в пратката със стоките, които ни изпращате. Ако не сте го направили, моля, изпратете информацията, необходима за обработка на вашата заявление, по имейл на: zdravei@dedoles.bg или чрез формата за контакт: https://www.dedoles.bg/kontakti и нашия отдел за връзка с клиенти ще го препрати на отдел за рекламации.

Има ли възможност да рекламация / връщане / замяна на стоките?

Ако поръчате стока и тя не ви пасва, можете да я замените или да я върнете в рамките на 100 дни без да посочвате причина. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите на следния линк и изпратете стоките обратно към нас. Научете повече за рекламация тук: https://www.dedoles.bg/zamyana-vrushtane-reklamatsiya.

Къде мога да намеря кодовете на продуктите, които трябва да се попълнят във формуляра за размяна / връщане / рекламация на стоки?

Кодовете на отделни продукти ще намерите във фактурата за вашата поръчка, която винаги ви изпращаме по имейл. Те са пред наименованието на всеки от продуктите. Тези кодове ще намерите и директно на нашия уебсайт - след като щракнете върху описанието на избрания продукт.

Колко време отнема замяна на стока или възстановяване на сумата след връщане на стоката?

Тъй като заявки за замяна и връщане се разглеждат и обработват в нашия централен офис, който се намира извън България, нужно е повече време за да сртигне вашата пратка там и да се обработи. Срокът за замяна/връщане/рекламация е до 30 дни от дата на получаване на стоката при нас. Благодарим ви за търпението. Моля, свържете се с нас чрез контактен формуляр ако имате въпроси за обработка на вашата заявка тук: https://www.dedoles.bg/kontakti

На кой адрес се изпраща стоката обратно?

Пакетът трябва да бъде изпратен БЕЗ НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ на долупосочения адрес. Моля, до този адрес* задължително посочете ПЪРВОНАЧАЛЕН НОМЕР НА ПТОВАРИТЕЛНИЦАТА, която сте получили от нас. Дедолес ООД (s.r.o) Логистичен център на Интерлогистика Западна промишлена зона - Юг Варна 9000, България Предпочитаме да върнете пратка с куриерска фирма Интерлогистика. Ако връщате стоката с друга куриерска фирма, за контакт можете да посочите един от тези тел номера на ЗПЗ-ЮГ Логистичен център на Интерл...

Какви са другите условия за приемане на рекламация?

Условието за приемане на рекламация е стоките да не са прани и носени, да са с оригинална опаковка и да имат етикет, а в случай на изгубена пратка - бележка за изпращане на пратка до нашия адрес. Трябва да изпратите попълнен формуляр за рекламация. Повече информация за процес на рекламация ще намерите тук: https://www.dedoles.bg/zamyana-vrushtane-reklamatsiya/reklamatsiya Ако сте получили повредена стока, моля, информирайте ни като ни изпратите снимки на повредената стока на имейл адрес zdrave...

Кой плаща куриерски разходи за изпращането на стоките до вас?

В случай, че връщате стоката обратно към нас, куриерските разходи са за ваша сметка, за това моля не изпращайте пратки с наложен платеж. Ако върнете пратката директно през офис/клон на Интерлогистика - не плащате за куриерски услуги.

Мога ли да заменя тениската си с друг мотив или кройка?

Замяна е разрешена само бройка за бройка или с друг размер, но замяна на друг мотив или продукт не е възможна.

Ако пратката ми се изгуби по време на транспорт или не бъде доставена?

Няма проблем, всичко, което трябва да направите е да ни изпратите бележка за изпращате на пратката и информация какво решение на рекламация сте поискали и ние ще обработим рекламацията. Затова, моля, запазете бележката за изпращането на пратката за подобни случаи, в противен случай няма да можем да обработим вашата рекламация.