ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКА

Колко време отнема доставка на поръчка?

Доставката зависи от стоките, които сте избрали при поръчка и дали са налични в склад или не. :) Ако продуктът не е на склад, срокът за доставка може да бъде удължен. Ако стоките са налични, те се изпращат веднага след като поръчката е обработена и приготвена в склад. Доставка на наши пратки от нашия централен склад, който се намира извън България е няколко дни. Дата на очаквана доставка е посочена до всеки продукт, след като изберете размер на продукта. За точен ден и час на доставка ще ви инфо...

Как ще разбера дали правилно изпратих поръчка?

След изпращане на поръчката ще ви изпратим имейл с потвърждение, в който ще намерите номер на вашата поръчка. Можете да следите движение на вашата пратка на страницата за проследяване на куриерската услуга.

Какви методи за доставка предоставяте?

Пратките доставяме с куриерска фирма Интерлогистика. :) Нашите пратки се изпращат до адрес. Повече за доставка можете да намерите на този линк: https://www.dedoles.bg/dostavka

Как мога да платя поръчка?

Поръчката може да бъде заплатена предварително - онлайн плащане с карта или с наложен платеж при доставка. Във втората стъпка в Кошницата, моля изберете желания начин на плащане. Онлайн плащане с карта: след създаване на поръчката ще бъдете пренасочен/а към платформа за плащане, където можете да платите. Това е най-бързият и ефективен начин на плащане. Моля, не затваряйте прозореца на нашата страница с вашата поръчката, защото пренасочването към шлюза за плащане ще бъде прекъснато. Ако не успее...

Колко струва доставка?

Актуален ценоразпис на такси за доставка ще намерите на този линк: https://www.dedoles.bg/dostavka

Защо връзката за следене на пратка (тракинг) не е активна?

Ако сте получили имейл, че пратката ви е изпратена, но връзката не работи все още, това означава, че пратката ви пътува към вас. Връзката за следене на пратка (тракинг линк) се активира, когато пратка стигне в България и се сканира в депо на куриерска фирма Интерлогистика. Това отнема 1-2 работни дни, но понякога може да се забави (около празници или други непредвидени обстоятелства). За точна дата на доставка ще имате информация от куриерска фирма един ден преди доставка на пратката. Ако връ...

Според вашите условия не трябва да плащам доставка (стойност на поръчката по-висока от 70 лв / приложен код за отстъпка), но все пак ми се начислява такса за наложен платеж. Защо?

Такса наложен платеж е таксата за избрания от вас начин на плащане и не е част от куриерските такси, както о допълнитените такси (сигурна доставка, екологична опаковка и др.).

Мога ли да променя датата или адреса на доставка ако поръчката е изпратена?

Да, след изпращане на пратката, ще ви изпратим имейл с линк към куриерската фирма, с която можете да се свържете и да промените датата и адреса на доставка. Повече за доставка можете да намерите на този линк: https://www.dedoles.bg/dostavka

Възможно ли е да бъде доставена пратка до офис на куриерска фирма?

Не, нашите пратки се изпращат от нашия централен склад в Словакия и пътуват от там директно до ваш адрес с куриерска фирма Интерлогистика. Допълнилтено с куриерска фирма можете да уточните ако искате да получите пратка в техен офис. Повече информация за контакт с куриерска фирма Интерлогистика можете да намерите тук: https://www.interlogistica.bg/bg/ .

Има ли опция за експресна доставка, като днес поръчвам и утре или в други ден пратката да е при мен?

Не, за съжаление, ние не предлагаме тази опция, тъй като нашия централен склад се намира извън България и нужно е няколко дни за доставка. Моля, придържайте се към очаквана дата на доставка посочена на нашия сайт до всеки продукт там, където избирате размера.